Guide. Priser og typer af sikker mail løsninger.

Sikker Mail Guide:

Brug vores “guide” herunder til at besvare nogle få basale spørgsmål og vi vil anvise løsningerne.
Du vil modtage et personligt svar inden for 24 timer.

Hvad koster det?

Prisen og valget af sikre mail-løsninger, til brug for fortrolige og personfølsomme oplysninger, er helt afhængige af virksomhedens behov. Mængde af e-mails, om man også skal kunne modtage sikker e-mail, klassificeringen af de oplysninger, der skal sendes og hvem modtagerne er.

Nogle få til bestemte formål er i princippet gratis, men indebærer omstændelige manuelle forretningsgange i en travl hverdag. For automatiske løsninger gælder, at priser bør sammenlignes med afsendelse af brevpost med PostNord eller kurer post, som er alternativet.

Hvad skal jeg bruge?

Vi kan hjælpe med at finde og levere den rette løsninger inden for nedenstående 3 modtagerkategorier:

  1. I skal kunne sende sikker mail til de offentlige danske myndigheder, advokater, revisorer og faglige organisationer m.v..
  2. I skal kunne sende sikker mail til private virksomheder og privatpersoner herunder eventuel mulighed for at sende til e-Boks og Digital post.
  3. I skal kunne sende sikker mail til offentlige myndigheder, private virksomheder og privatpersoner = alle.
  • Vores valg af løsninger er baseret på brugervenlighed, platformuafhængighed, at de skal kunne anvendes i enhver browser og mobilt.
  • Vi anviser, leverer og implementerer derfor fortrinsvis nedenstående fuldautomatiske løsninger. Men hjælper også med Nets løsning.
  • Vores anbefaling kan også være kombinationer af nedenstående løsninger for bedst mulig økonomi og funktionalitet. 

Hvor mange medarbejdere skal kunne sende sikker mail?

Skal der sendes almindelige personoplysninger og- eller personfølsomme oplysninger?

Hvem skal modtage sikker mail?

Anvendes Office 365 i virksomheden?

Dine kontaktdata

  • Hvor mange medarbejdere skal kunne sende sikker mail?
  • Almindelige personoplysninger og eller personfølsomme oplysninger?
  • Hvem skal du sende sikker e-mail til?
  • Office 365
  • Dine kontaktdata

Hvor mange medarbejdere skal kunne sende sikker mail?

Vælg antal medarbejdere:

Skal medarbejderne kunne modtage sikker mail?

Almindelige personoplysninger og eller personfølsomme oplysninger?

Klassificering?

Skal du kunne sende til e-Boks/Digital postkasse?

Typer af modtagere

Vælg modtagertyper

Skal du kunne sende til e-Boks/Digital postkasse?

Anvendes Office 365 i virksomheden?

Hvis Ja. Anvender I Microsoft Exchange til e-mail?

Hvis Ja. Hvilken type Office 365 anvender I?

Dine kontaktdata

Dit navn:

Firmanavn:

Telefonnummer:

E-mail:

Kontakt os for information og bestilling:

Tlf. 4113 0224

Ring os op